fredag, januari 05, 2007

Bloggen fyller 1 år

Igår hade jag "ettårskalas" genom att läsa igenom mina första inlägg från januari 2006. Ni vet väl att alla inlägg sparas i Arkiverade inlägg här på höger sida en bit ner? (Annars, klicka här så kommer ni till januari-06.)

Det har varit och är kul att ha en blogg. Vilken tur att jag träffade min f.d studiekamrat Birgitta, alias Mamselamsen, på SPCS-kursen och att hon berättade om bloggning. Det har blivit ett av mina intressen, att läsa andras bloggar och att skriva själv. Tjeblog.com är t.ex en bra länk att hitta andras bloggar.

För Mamselamsen är det lite annat på G nu så hennes blogg ligger mer eller mindre nere nu.

3 Comments:

At 18:01, Blogger Frida said...

ett tips: var försiktig med att lägga ut namn på personer och deras hälsotillstånd. enligt PUL (personuppgiftslagen) får man inte lägga ut sådana uppgifter på internet. kram!

 
At 10:01, Blogger annakarin said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At 14:03, Blogger annakarin said...

OK, tack för info!

 

Skicka en kommentar

<< Home