tisdag, januari 02, 2007

Dags för dagens igen

Dagens positiva händelse: Vaknade pigg och utvilad i morse. Det var ljust ute då jag cyklade till jobbet vid åtta. Jag ska byta mina julklappar i eftermiddag och köpa en annan oläst bok istället. Och kanske en tröja.

Dagens utmaning: Hålla statistiken. Boka annonser åt SPIR och planera för anmälan och betalning.

Dagens fundering
1, Ska man ständigt vara uppkopplad? Kanske ska dra ner på bloggandet och mailandet?
2, Om någon märker att någon annan tvekar att fråga om en sak, borde inte den personen säga något då? Så att den undrande inte behöver känna sig dum i efterhand?
3, Nyårslöften. Jag har ett, återuppta träningen. Känner mig motiverad med tanke på att om 2,5 månad ligger jag på beachen i Thailand.

3 Comments:

At 23:02, Anonymous Anonym said...

Guud va skönt med thailand!! vill också!!

 
At 10:04, Blogger annakarin said...

Ja, det ser jag verkligen fram emot. Är lite rädd bara att det ska vara FÖR varmt. Bangkok-Koh Samui, norra delen är planen just nu fast Koh Chiang läste jag nyss om och det verkade fint också.

 
At 18:42, Blogger Pontus said...

Såklart man alltid ska vara uppkopplad, hur skulle livet annars se ut? Tricket är att se till att inte ha några vänner som stör.

 

Skicka en kommentar

<< Home