måndag, maj 22, 2006

Var är boxen?

Nu, precis NU är det final i Big Brother. Och inte kan jag se på det för vår digitaltvbox har inte kommit. Jag har anat att den inte skulle komma fram i tid och tänkt att det spelar ingen roll, jag klarar mig utan TV. Det var i Kulla-Gullas anda jag sa det. Nu är jag tillbaka i nutiden och är inte lika stursk längre, var är min box? Jag vill se Big Brother! Vem ska vinna? Jag har försökt göra det näst bästa, köpa tid så man kan se vad som händer i huset men det funkar inte, antar det är överbelastat. Mer digitalboxar till folket NU!

/anna-karin

Uppdaterad: Danne kom fyra, ja det var väntat

Ännu mer uppdaterad: Jessica vann, Rikard två och Anton trea. Gillade Jessica så stort grattis! Big Brother la ut många bra bilder på hemsidan så det känns som jag fick vara med iaf, fast jag inte hade min box. Och vet ni vad jag just fick reda på? Den kommer imorgon...