fredag, april 28, 2006

Agent AKW

Arbetsveckan är slut. Det har jag firat med att deklarera, verkar faktiskt som jag kan få pengar tillbaka i år. Jobbet går för övrigt jättebra. Denna veckan har vi repeterat och samma sak nästa vecka och sen är det dags för fadderveckor dvs vi ska sitta i front. Vi har kommit på att vi har ett väldigt spännande jobb, jag menar det måste vi ju ha för vi är AGENTER, och vi sitter i FRONT i SKARPT LÄGE. Vilka uttryck va? Jag och James Bond liksom.

Häromdagen slog jag upp tidningen och fick se bland fotona på nyfödda en bild på en kille som jag känner i Borlänge (han hade blivit pappa alltså). Jag blev helförvirrad på riktigt, var jag i Borlänge eller Kalmar? Men jag antar att hans tjej är härifrån eller har släkt här eller något.

Vad har veckan bjudit på annars? Ja en hel del möten. T.ex så är det dags för kursschemat för klubbens danskkurser hösten 2006 att bli klart. Det verkar som kurser i ytterligare en eller till och med två nya discipliner/grenar blir av, jättekul!

Veckans snackis: Slänga eller ha kvar soffan? Fortsättning följer...

/anna-karin

3 Comments:

At 22:14, Blogger Frida said...

vem var det som fått barn? nån jag vet?

 
At 15:15, Anonymous Anonym said...

Emils tjej kommer från Oskararshamn.

 
At 16:08, Blogger annakarin said...

det var emil nilsson, mina kusiners kusin som blivit pappa. hans tjej är från oskarshamn och därför var det bild i vår lokaltidning.

 

Skicka en kommentar

<< Home