torsdag, maj 11, 2006

Schema - problema

Idag är jag ledig. Det var länge sen jag var ledig mitt i veckan men det känns bra. Min plan för dagen är att greja med lite saker som blivit liggande och sen ikväll ska jag dansa Lindy Hop. Två veckor sen sist, kommer jag ens komma ihåg hur man gör? ;)

I mitt senaste inlägg skrev jag om att spex har skämt på flera plan och att det är bra för då är alla skämt inte så uppenbara. Det fick jag bevis för igår då jag och David såg en video av 2003 års spex Dr Livingstone. Och David upptäckte en detalj som jag aldrig tänkt på. Det tog alltså tre år innan jag fattade det skämtet! Ett riktigt bra spex kan man med andra ord inte se för många gånger.

Den här veckan ska vi önska schema för v.25-v-35. 11 veckor på en gång, inte lätt veta hur man vill jobba men jag och David hade snackat ihop oss och det kändes bra. Det var bara att skriva in schemat i arket. Bara? nja TRE gånger försvann det när jag skulle spara och samma sak för alla andra. Efter tredje gången fick vi direktiv att inte försöka mer, Excel är inte att lita på helt enkelt.

Jag har gjort ett klipp. Bytt till en kortare frisyr. ca 2 dm åkte av. Har blivit ombedd att lägga ut ett kort och ska försöka göra det snarast.

/anna-karin