söndag, maj 07, 2006

Ett superbra spex!

Mina damer och herrar vilket bra spex jag var på i lördags, ja det var rentav lysande;) (vad skulle annars ett spex om Edison vara?) I morse vaknade jag jättetidigt för jag tänkte på spexet. Ett spex har skämt på flera plan så det tar ett tag att analysera/fundera igenom manuset och allt som hände på scen. Och låttexterna är oftast oxå väldigt kluriga. Årets spex hade en del oväntade melodier eller vad som sägs om frälsis Ovan där? Eller In the Navy som sjungs när U.S.A har möte- ja Uppfinner Som Attan alltså.

I övrigt anser jag att Karoliina är en värdig vinnare av Floor Filler. Hon var bäst.

Imorgon får vi våra VM-biljetter. De levereras personligen till köparen så en budfirma var här förra veckan men då var vi inte hemma. Så imorgon kommer de. 1 månad kvar lite drygt.

/anna-karin