fredag, maj 05, 2006

Vinstrik dag

För ett tag sen blev ju Vodafone Telenor och allt rött blev blått. Innan bytet, genomfördes en utresning av röda block, musmattor etc. Och de som gjorde det hade röda overaller som senare lottades ut och idag kom svaret. Gissa vem som vann en? ESS i mitt hjärta forever så lila är bästaste overallfärgen. Denna kommer därför nedgraderas till att jag ska ha den då jag målar/snickrar/mekar etc så den är bara arbetsklädsel. Så fin som min lila med märken och annat blir den inte. Spiikrött= helfel

Sista dagen på utbildningen idag och vi hade vårt sluttest, jag hade nästan full pott så jag är nöjd. Och sen vann jag tipspromenaden idag också! Vi tävlade i par om att kunna saker om de andra i vår utbildningsgrupp. 21 av 26 och sen 2 av 3 utslagsfrågor. Vann en röd jojo så den matchar ju med overallen...

Här i Kalmar är det varmt, jättevarmt. Min utetermometer visar på 41 grader nu kl fem på eftermiddagen. Den står iof sig på i solen på balkongen men ändå.Det är bra inför kvällen eftersom jag snart ska iväg och grilla och spela brännboll.

/anna-karin