söndag, april 30, 2006

Trevlig valborg!




För alla som efterfrågat det, här kommer nu äntligen en bild på soffan. Bilden togs direkt efter montering.

Idag är det valborgsmässoafton och kungens födelsedag, grattis kungen!! Ikväll ska jag och M till Stadsparken och lyssna på vårsånger. Jag gillar speciellt Vintern rasat..., den ger verkligen vårstämning.

Igår gjorde jag en insats för min klubb. Vi ingår nämligen i ett projekt som heter Säker och Trygg förening och nu under tors-lör har vi stått utanför Systembolagen här i Kalmar och delat ut flyers som uppmanar vuxna att inte köpa ut. En viktig insats tycker jag.

Om två timmar är jag på golfklubben, ska gå en repetitionskurs. Lite nervös för att jag ska vara sämst av alla. Kursen är tre timmar idag och tre imorgon så jag återkommer om hur det gick.

/anna-karin

2 Comments:

At 15:16, Anonymous Anonym said...

Vad snygg soffan är!!!!
Jättefint

 
At 02:54, Anonymous Anonym said...

Ja, troligen sa det ar

 

Skicka en kommentar

<< Home