torsdag, februari 16, 2006

Rock n roll i Blge

Nu är jag framme i Borlänge. OK resa, inga förseningar. Har fått tillfälle börja på en bra bok, Å andra sidan av Marian Keyes. En av mina favoritförfattare. Har inte kommit så långt i just denna boken men det jag läst hittils verkar lovande för fortsättningen.

Dagens positiva: att jag är framme i Blge och allt roligt som väntar.

Dagens fundering: Våra blommor slokar nu på vintern och det beror delvis på att persiennerna är nere ofta så det sista jag sa till David innan jag åkte var att han måste dra upp dem varje dag. Undrar om han kommer ihåg det?

Dagens tips: missa inte Floorfiller showtime på söndag! Veckans pardans är rock n roll, ytterligare en tävlingsdans inom Svenska Danssportförbundet. Väldigt showig och kul att titta på, med mkt akro. 20.00 söndag 19/2.

/anna-karin