tisdag, februari 14, 2006

Grundlurad

Jag har blivit grundlurad av en jobbförmedling jag är anmäld till. De hade annonserat ut en tjänst som företagslärling och jag skickade in ansökan då det lät perfekt. Man skulle skicka ansökan till förmedlingen så skulle de skicka den vidare till företaget. Idag fick jag av en slump veta att min ansökan aldrig skickats till företaget! Detta trots att jag fått en bekräftelse från förmedlingen att så skett. Snacka om lurad. När jag sen försöker ringa ansvarig så "sitter han i möte" och ska ringa upp mig, jo tjena att han kommer göra det.

Dagens positiva händelse: Två OS-guld! Roligt, roligt, jätteroligt.

Dagens tips: dubbelkolla när ert högkostnadsskydd går ut. Jag var en månad fel på mitt och fick snällt betala idag på Apoteket. Men vill man vara fin får man lida pin eller vad det heter.

/anna-karin