onsdag, februari 15, 2006

Alla Hjärtans dag

Igår var det Alla hjärtans dag. Jag fick blommor av David, en bukett röda rosor. Jag blev jätteglad. Han fick en hjärtformad ask med gelehjärtan. Sen var vi ut och åt på den här mysiga restaurangen, Källaren Kronan heter den. God mat och romantisk stämning. Vi var dock inte de enda som valt den restaurangen, alla bord var upptagna med par. Surrealistiskt på något sätt men inget som störde.

Imorgon ska jag åka till Borlänge och hälsa på. Jag ska vara där en vecka så jag borde hinna med att träffa alla. Det som är planerat är spa med mamma, skidåkning med pappa och fest/middag med F och J. Sen ska jag hälsa på farmor och morfar. Jag pratade med min brorsa igår och han påpekade att jag nyss varit i Blge och vi kom fram till att det nog blivit varannan månad nu under hösten. Jag sa att jag ville passa på medan jag var ledig och att jag hoppas folk återgäldar gesten och hälsar på mig när de är lediga. Ser fram emot min resa iaf!!

Det verkar för övrigt vara mkt resande på g. En kompis åker idag till Chile, en annan åker nästa vecka till Venezuela och en tredje åker till Gran Canaria i mars. Trevlig resa!

På lördag fylller M år men jag ska bjuda henne på födelsedagslunch idag. Stort grattis i förskott!

/anna-karin