fredag, februari 03, 2006

Artikeln om mig klar

Idag har jag intervjuats och intervjun finns här. Det är endast en tillfällig hemsida eftersom intervjun var en uppgift för en mediestudent vid HIK. Artikeln är OK men det låter som att det tog lång tid för mig att börja gilla Lindy Hop som dans men det tog ca en termin. Med det vill jag visa att man inte ska ge upp för med allt nytt finns det en punkt då det vänder och allt känns jättelätt. (Fast när kommer den punkten för mig i golfen?) Sen får jag väl på nöten för min kommentar om buggare...

Dagens utmaning: laga min härliga gröna kjol. Den gick sönder i trettonhelgen då spetsen fastnade i en bildörr. Ska försöka laga den så jag kan ha den imorgon då jag går på fest. Men det känns verkligen som en utmaning då spets är så ömtåligt.

Dagens tips: Gina Tricot. Min favoritaffär helt klart! Hittar alltid snygga kläder när jag är där. Idag skulle jag kolla på jeans och hittade faktiskt ett par. Men jag hittade också en blus (på rea)OCH en top OCH ett halsband.

/anna-karin

Etiketter:

1 Comments:

At 12:55, Blogger Frida said...

hej!

kul med artikeln! kommer du vecka 8? vad roligt i så fall! vi höres! kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home