tisdag, juli 31, 2007

Urval av semesterbilder


På besök i Bålsta. På bilden ser ni Fabiola 3 månader med sin mamma Rebecca. Lilltjejen har på sig den tröjan vi köpte åt henne i Thailand.

Mamma inne i morfars stuga i Aborrtjärn. Hon har fixat nya gardiner, mattor, tavlor m.m och gjort jättefint!

Jag nere vid vattnet. Jag och mamma rodde i gummibåten jag sitter på. Superkul!

I söndags tog vi kakorna som blev över från 30-årsfesten och åkte till morfar. Vi satt ute och fikade men så började det regna så vi flyttade in i garaget.

Vi är på Torsångs Café och fikar med Frida och Pontus.

På hemvägen stannade vi i Norrköping och kollade på kaktusarna. Varje år har ett tema och i år var det Norrköpings hamn och stuveri AB då företaget fyllde 100 år. Visst ser det ut som tårtor?

Förväntansfull Anna-Karin redo att hugga in på en Euro. Vi stannade på Smultronstället i Söderköping på hemvägen och jag tog den här, MKT GOD kan jag säga. Tre sorters glass, grädde, chokladsås, bananer, mandariner, maränger, rån och så ett par euro i cholkad på toppen. Restaurangen och hela staden Söderköping rekommenderar jag verkligen ett stopp i!'

Jag hade ju en 30-årsfest också medan vi var i Borläng men bilder därifrån kommer i ett särskilt inlägg. Nu ska jag hoppa i säng med Harry Potter.