torsdag, juli 19, 2007

Om öronmaskar och nya mobiler

Dags för öronmask igen. Idag är det Per Gessles låt "En sten vid en sjö i en skog" som snurrar i hjärnan. Tidigare i sommar var det Markoolios "Ingen sommar utan reggae". Dagens låt är bättre, inte så klämkäck som Markoolios.

Idag fyller Albin 4 år och vi ska dit på fika/kalas efter jobbet. Jag har glömt kameran hemma och det irriterar mig. Funderar därför på en ny mobil med bra kamera, vad sägs om denna? Den har förutom kamera en funktion som heter Picture Blogging, vilket jag tror är något för mig.

Igår gjorde jag klart en tipspromenad till 30-årsfesten. Den handlar om mig, mig,mig! Undrar om det är någon som kommer att ha alla rätt? (För att ge de andra en chans är David, mamma och pappa förbjudna att delta, de ska hjälpa till med 3-kampen istället.)

2 Comments:

At 13:32, Blogger Frida said...

Jag kommer såklart ha alla rätt! :)

 
At 08:14, Blogger annakarin said...

Ja, du är en stark kandidat till vinsten! Lyckliga de som får ha dig i laget. Tipspromenaden och 3-kampen hör dock ihop så de grenarna räknas också in. 3-kampsgrenarna är hemliga...

 

Skicka en kommentar

<< Home