fredag, juli 13, 2007

Hjärtat stannade

Tiden har börjat gå så fort nuförtiden. Idag läste jag t.ex i Aftonbladet att Trustor-affären är preskiberad. Det kändes ju som igår den rättegången hölls.Likadant kändes det när jag och Åsa i förrgår såg filmen The Queen som handlade om engelska hovet dagarna efter Dianas död. Det känns också precis som igår fast det är tio år sen.

Idag googlade jag på Gilmore Girls. (En favoritserie som visas på tisdagar 21.00 på kanal 5). Bl.a hittar jag informationen om att Kelly Bishop (som spelar mormor Gilmore) varit med i Dirty Dancing. Mitt. Hjärta. Hoppar. Över. Ett. Slag. Är Baby redan så gammal? Sen kom hjärnan igång och kom ihåg att hon som spelar Baby heter ju Jennifer! Kelly Bishop spelade Babys mamma. Där hade tiden också gått fort, men inte riktigt så fort som jag fick för mig.

1 Comments:

At 10:53, Blogger .:Klara:. said...

Visst sjutton går tiden fort... jag är inne på min fjärde och sista semestervecka redan! Ser åtminstone ut till att bli regnfritt.
Gilmore Girls har jag inte tittat på alls. Nu måste jag bara titta på ett avsnitt, måste ju se mormor Gilmore.
Ha det bäst och hälsa D!

 

Skicka en kommentar

<< Home