fredag, juli 13, 2007

Tankar i oordning

En timme kvar tills jag kan ta helg. Jag längtar! Det var minst två månader sen vi hade en ledig helg tillsammans på tumanhand senast. Vi har jobbat, varit bortresta och haft besök. Vi har planerat att besöka Calmar Classic Motor show och kolla på gamla bilar så jag hoppas det blir uppehåll eller sol.

Var ute och tränade i förmiddags men var så mätt efter middagen igår (stekt kyckling med potatisgratäng) att det inte gick så bra. Sprang 3*5 min. Hur ska jag orka 1 mil?

Ensam kvar på jobbet. Jag har en känsla av att jag får fler kvällar än de andra men vet inte om det stämmer. Det är iallafall roligare att jobba tillsammans med någon annan. Jag har alltid uppskattat det här med oregelbundna tider så man får sovmorgon ibland och är ledig vardagar ibland och kan göra ärenden och sånt då men det vore inte fel heller att jobba 8-16.30 vardagar.