tisdag, juli 17, 2007

En glad överraskning

Ett par biljetter till Per Gessle ikväll på Borgholms idrottsplats hamnade utan förvarning hos oss igår! Daniel hade fått två fribiljetter eftersom han fixat med elen. Han och Tina kunde tyvärr inte gå då Martin var sjuk, så vi fick överta dem.

Den enda låten jag hade hört från hans senaste skiva var "En händig man" men det visade sig finnas fler bra låtar, bl.a en som hette "En hälsning". Sen öste han ju på med låtar från Mazarin-skivan och Gyllene Tider- såklart. Det började med 45 minuter där de visade äldre musikvideos, det var jättetråkigt men sen kom konserten igång bra. Vi stod inte mitt i klungan men röjde bra ändå! Verkligen en kul kväll.

Bekännelse: När David frågade om jag ville gå tvekade jag först. Vi hade ju bestämt att vi skulle städa! Är det tantvarning på det? Eller förutseende- jag vill inte att det ska bli tokjäktigt på lördag?