söndag, oktober 29, 2006

Ur led är tiden

Lillebror fyller 27 år idag. Grattis!

I övrigt ska man idag ställa om klockan till normaltid. Jag var jätteglad att jag skulle få en extra timme men inte hann jag mer för det! En tidstjuv vid namn Glocalnet snodde en halvtimme då jag väntade i telefonkö, totalt slöseri med tid då de inte kunde hjälpa mig då jag väl kom fram. Sen snodde John Blund den andra halvtimmen.

Ett tips för att komma ihåg att vilket håll man ska ställa om klockan är följande ramsa: Framåt mars(ch).

Igår var det höst- och nomineringsmöte med Folkpartiet Kalmar län. Mötet hölls på Eksgården, vilken ligger i Davids hemby Gårdby. Så jag följde oxå med och var och hälsade på svärmor på förmiddagen och deltog i mötet på eftermiddagen. Efter mötet var det middag men den blev jättekort, alla hade tydligen bråttom hem. Eller var det den omysiga dukningen...