torsdag, oktober 05, 2006

5-årsjubileum

Fredag den 6/10 2006 har jag och David varit ihop i fem år!! Det är verkligen värt att fira, och det ska vi göra med en middag på lördag kväll på någon restaurang här i stan. Imorgon kväll har mitt team fest och då jag gärna ville gå på det så fick vi skjuta upp firandet en dag, han är snäll min David. Och en massa mer saker, kolla bara:


¨
SÖT
David och jag på midsommarafton 2006


LÅNG OCH GILLAR SOL
Bad på Tofta, Gotland sommaren 2006

SNÄLL OCH OMTÄNKSAM
David som fadder på brorson Martins dop januari 2006

HÄNDIG
Bra på att hjälpa mig med datorn iallafall.
David bygger ihop soffan i april 2006. Det gjorde han själv på ett par timmar, likaså byggde han ihop hyllsystemet på en dag, sånt kan inte jag.



1 Comments:

At 22:59, Blogger annakarin said...

Jag tycker ni ska slå till med bröllop... och jag får vara gäst.

 

Skicka en kommentar

<< Home