fredag, oktober 13, 2006

Hänt i veckan

Spinning comeback
Inte sen förra århundrandet har jag hållt på med spinning. Och då var det ganska tråkigt tyckte jag. Nu har jag och David gjort ett första pass på F&S, tanken är att det ska bli en gång i veckan. Det är bra motion men väldigt jobbigt, vår instruktör säger att först efter tio gånger vet man om man tycker det är roligt eller inte!?

Styrelsemöte
I måndags hade vi möte med dansklubben. Jag har bestämt mig för att avgå i samband med nästa årsmöte, orkar inte med allt tjafs. Jag vill tänka framåt, forma mål och visioner men får inget gehör för det så varför fortsätta?

Lediga dagen
skulle jag prova ut nya linser men vaknade med ett rött öga som var väldigt irriterat och rann hela tiden. Kunde knappt hålla ögat öppet så det blev inga linser. (Ögat är bra nu.) Lediga dagen ägnades också åt shoppingen för jag behöver nya byxor men det blev två blusar istället. Det är så mycket man vill ha och behöver i klädväg men nu sparar vi ju till Thailand så man måste hålla igen på allt sånt där. Har bestämt mig för att vinna på Triss;)