torsdag, oktober 26, 2006

Snäll-såpa

Som jag skrev igår har jag fått en ny favoritserie som jag följer, Bonde söker fru. Den är så gullig. Jag är trött på traditionella såpor som Trälen, jättedåligt. Det här är en snäll-såpa. Dessutom är den perfekt tid, på onsdagar efter att jag kommit hem från träningen. Och det visade sig att en av bönderna verkligen hittade kärleken, och ska gifta sig i december med henne!

Jag sa till David att hade han varit bonde och singel hade jag försökt att få träffa honom. Då fick jag till svar att han nog troligen skulle valt ut mig! Va? Med glimten i ögat såg jag sen. För övrigt tycker jag att Marcus är sötast.

2 Comments:

At 17:43, Blogger Frida said...

jag håller med, den såpan är tusen ggr bättre än alla andra. det är liksom lite mer vanliga människor. och allt går inte ut på att bråka. fast jag tycker andreas är gulligast!

 
At 12:37, Blogger annakarin said...

Jag läste om det där med namet på tv4.se. Det ingick i konceptet, serien hette på Irland Farmer wants a wife. Kul att vi alla tycker olika om vem som är sötast/snyggast. Jag vet också redan vilka jag tror bönderna kommer att välja.

 

Skicka en kommentar

<< Home