onsdag, juli 12, 2006

Inte min dag

Det är väl ingen anledning att dölja att jag håller på att söka jobb på nytt, vill inte bli fast på Telenor resten av livet. Hade inte tänkt börja söka ännu men hittade drömjobbet som projektledare på Ung Företagsamhet. Idag var jag på intervju nummer 2, hade alltså gått vidare från första omgången och det var nu det skulle avgöras... Och det gjorde nog oxå men till min nackdel, fick mycket tydliga vibbar på detta. Intervjun avslutades efter bara en halvtimme och det är ju ytterligare ett tecken. Nu säger säkert många att det kan du inte veta hur det gick och osv. Men jag vet att bara ett mirakel kan få dem att ändra sig till min favör, jag var där i rummet och upplevde det hela.

Besviken just nu.

2 Comments:

At 20:01, Blogger Frida said...

håller tummarna iallafall!

 
At 14:48, Blogger annakarin said...

Du kan sluta hålla tummarna, det blev som jag trodde ett NEJ.

 

Skicka en kommentar

<< Home