söndag, juli 09, 2006

En ledig dag...

...blir för mig mycket ledigare om jag hittar på något istället för att hänga framför tv:n. Därför hade jag tänkt åka till Borgholm och kolla läget men det är ju söndag och då är det lugnt till och med där, även i juli. Så istället åt jag en banana split och tittade på båtarna i Gästhamnen. Inte så mkt båtar men rätt mkt flanerande människor.

Jag var ändå tvungen ta tag i en del saker hemma så det gjorde jag på eftermiddagen. Men efter dammsugandet var jag mkt varm så upp på cykeln och fem minuter senare låg jag i havet och plaskade. Vattnet är jättevarmt så det var härligt men sen när jag skulle byta om upptäckte jag att jag glömt underkläder! Fick åka hem utan, tur det bara är fem minuter.

Ikväll ska vi grilla och sitta på balkongen och titta varandra i ögonen.. Eller? Inte då, David väljer istället mat framför teven och ett ensidigt stirrande in i tvn, det är ju final i VM.

/anna-karin, som hoppas det är länge till friidrottsem börjar


UPPDATERAD: Jag såg halva förlängningen och straffarna i VM, vad spännande det blev! Grattis Italien, jag hejade på er!

P:SJag försöker ladda ner bilder från midsommar och Gotland men Blogger är jäkl.. mycket slö, ska försöka imorgon igen.

1 Comments:

At 20:48, Blogger annakarin said...

Oj det låter jobbigt med svidanden ögon. Och jo visst gillar jag sport men det har ju pågått en månad nu.

 

Skicka en kommentar

<< Home