lördag, april 15, 2006

GLAD PÅSK!

I dag är det påskafton och fest hos Frida i hennes fina hus för hon har fyllt år. Jag kan tyvärr inte vara där men jag hoppas alla som är där har kul! Frida har nu inga födelsedagar kvar till BIG 3-0.... Jag har en kvar iallfall.;)

Jag har inte varit så flitig på bloggen de senaste dagarna och det beror på att jag har fint påskfrämmande, nämligen mamma och pappa. De kom i onsdags kväll. I torsdags jobbade både jag och David så då blev det en rundtur på Öland för besökarna. De såg många fåglar och ett gäng knubbsälar. Sen möttes vi upp på vårt jobb och vi visade dem runt. Det är kul att visa lokalerna för de är så fina och fräscha och nästan alla rum har utsikt över Ölandsbron. I fredags och idag har pappa och David spelat golf på Davids klubbana. Jag och mamma var med och var sällskap under 2*9 hål. (Jag kunde ju ha spelat jag med men vill nog träna lite för mig själv först.) Det var hursomhelst väldigt vackert och vädret är ju perfekt med sol och molnfri himmel. I kväll står påskbuffé på menyn och det ska bli jättegott, jag älskar ägg i alla former!

Påskramar från Anna-Karin

1 Comments:

At 11:50, Blogger annakarin said...

de hälsar tillbaka!

 

Skicka en kommentar

<< Home