tisdag, april 11, 2006

Gott och Blandat från soligt Kalmar

I morse lyste solen skönt under cykelturen till jobbet. Fåglarna kvittrade och jag frös om fingrarna så mycket att jag nu knappt kan skriva. Vår?!

Det där med att vila sig i form verkar vara något som golfare lever efter. Efter att inte ha rört en klubba på hela vintern så blir de helt vilda på våren. David ska inleda lite mjukt idag med att spela nio hål innan jobbet för att sen öka och när veckan är över ha gått ytterligare 2-3*18 hål. Och pappa är hans "partner in crime". Jag ska nog oxå slå ett par bollar. Jag hoppas att jag under vintern blivit lika bra som Annika S...;)

Dagens utmaning: Kundvård. Peace of cake.

Gårdagens avkoppling: Igår var en stressig dag. Förs jobb och direkt efter det möte som höll på i tre timmar. Efter det hetshandla på Coop innan de stängde. Var väldigt uppe i varv när jag kom hem. David uppmuntrade mig till att se Vita Huset istället för att diska och det gjorde jag. Vilket bra program, jag blev som spagetti, helt lugn.

/anna-karin