torsdag, april 20, 2006

Soffa på väg!

Idag kommer vår soffa. Jippi. Hoppas den är så fin som jag tror. David är som tur var ledig och kan ta emot den. Bild kommer så fort vi monterat den. Annars är det mest spännande idag att det företag jag är uthyrd till bytt ägare och idag sker den stora förändringen. Allt rött blir blått, Vodafone blir Telenor. Mkt happenings här på kontoret, ny hälsningsfras, reklam i tv och tidningar - håll utkik.

Dagens positiva händelse: soffan, danskursen ikväll och att jag är nyfiken på allt detta med Telenor.

Dagens fundering: varför har mina eksem blossat upp? Igår blev armarna varma och typ buckliga. Inte skönt. Jag tror det beror på stress i och med första veckan i front och möten varenda kväll. Gick och lade mig tidigt, David fixade matlåda till mig och jag smörjde mig jättenoga. Men det blev inte bättre.

/anna-karin

1 Comments:

At 10:38, Blogger annakarin said...

eksem bättre nu, inte stressad längre. men tack för tipsen. soffan skulle kommit innan påsk som du säger men leveransen blev försenad.

 

Skicka en kommentar

<< Home