onsdag, maj 31, 2006

Grillfesten blev lyckad

Igår hade vi grillfest med ledarna i dansklubben, som jag berättat om tidigare. Det blev verkligen lyckat. Det regnade på DAGEN så några mesar lämnade återbud till att följa med och spela minigolf på KVÄLLEN, hur som helst gjorde jag en jättebra runda, kanske har putträningen gett resultat? Sen åkte vi tillbaka till lokalen där vi åt korv och tårta. Vi dansade lite såklart, en kanondans som heter Norsk jigg bl.a

Jag är så trött på detta med bilen! En kompis till oss har sagt att han ska titta på den men han skjuter upp och skjuter upp. Hoppas det blir en lösning SNART!.
UPPDATERAD: nu är det bestämt att han kommer på fredag, jobbar bara lite hårt just nu därav tidsbristen, han har jour dygnet runt. Hoppas han inte läser min blogg och ser vad jag skrev, *skäms*.