torsdag, maj 25, 2006

Det är visst helgdag idag...

Det tänkte inte jag på så jag cyklade ner till stan för att shoppa lite. Jag trodde att affärerna skulle ha öppet som de har på söndagar men det var helt dött. Bara McDonalds och en skivaffär var öppen. Så jag fick shoppa på...COOP! Köpte mat (såklart när man är på Coop), present till B., kort till mamma (som kommer komma fram försent eftersom de inte tömmer brevlådorna på helgdagar) en ny somrig grön diskhandduk (håller på att förnya mitt kök genom att bara köra med gröna detaljer) och sen köpte jag oxå teakolja då balkongmöblerna behöver en inoljning. Hade tänkt köpa kläder men det har dom inga snygga på Coop tycker jag.

I morse gjorde jag klart New Yorkalbumet. Har limmat alla korten i ett speciellt fotoalbum och skrivit lite kommentarer och så. Det som slog mig då är att det bara är två veckor tills vi åker på nästa resa, fotbollsVM+Amsterdam. Jag som tycker att jag aldrig får åka någonstans... Nästa år satsar vi på Thailand. Vi hoppas på tre veckor och det är därför jag vill tjäna mkt så jag kan lägga undan.

Nu medan jag skrev detta ringde det en kille som gjorde en undersökning och ville fråga mig lite saker om huvudvärk, om jag hade det, hur ofta, om jag tog någon värktablett osv. Så nu tycker jag precis att jag fick ont i huvudet. Eller har det att göra med cidern jag drack igår på Studentpuben?

Dags för ett tips, det var länge sen: Mamselamsens blogg- jätterolig.

/anna-karin

1 Comments:

At 08:23, Blogger Vi på Kantarellen said...

Sweeeetie...... TACK!

 

Skicka en kommentar

<< Home