söndag, april 09, 2006

Lugn helg

Helgen har varit lugn. Har inte gjort något speciellt alls utan känner mig faktiskt ganska utvilad. Förutom att vila har jag storstädat, påskpyntat, tvättat, sett en film med David (Collateral-kan rekommenderas) och förberett ett möte. Nu kanske man kan tycka att det låter mkt men det kändes inte så.

I fredags skulle jag och Å ta en promenad. Men det blev inget med det för kedjan på Å´s cykel hoppade och hon ramlade och slog i knät ordentligt. Jag hade som tur var tillgång till bil så det blev transport hem för henne. "Det är nog inte så farligt" var kommentaren men sen blev det iaf fyra stygn till slut.

Imorgon börjar en ny vecka med nya saker att lära sig. Kanske har jag något roligare att skriva då för detta inlägg blev rätt trist känner jag.

/anna-karin