söndag, augusti 12, 2007

Bara timmar kvar!

På min semester. Närmare bestämt 11 timmar och 50 minuter. Bläh.

För att ytterligare spä på paniken kan jag berätta att det är 12 dagar kvar tills jag fyller TANT och 14 dagar kvar tills jag ska bevisa min ungdom genom att springa/jogga/gå Tjejmilen. Det är ju ingenting! Den här veckan har jag iallafall tränat duktigt. Det blev 3,5 km jogg i måndags, 3,5 km jogg i onsdags, Friskisjympa på torsdag och 5 km promenad i fredags.

I helgen har jag varit på utbildning i Växjö. SBDSF anordnade den s.k Sommarveckan och jag gick Basblock del 1 och del 2, med kursledarinriktning. Lördagen gav mig inte mycket utan det var mest dravel. Idag var det bättre och jag fick en del tips jag ska ta med mig till mina danskurser i höst. Nu är jag jättetrött och väntar bara på att David ska komma hem från Barsebäck och golftävlingen så vi kan mysa lite med chips och dip, och sen ska jag SOVA.