onsdag, april 11, 2007

Tillbaks i Sverige

Tillbaka i Sverige, Kalmar och lägenheten. Massor med oöppnad post, smutstvätt och räkningar. Blä.

Slutet på resan blev dock inte vad jag hade hoppats på. Jag blev nämligen magsjuk! Sista dagen fick jag tillbringa på hotellet istället, medan David promenerade runt och tog farväl av Bangkok med öl och god mat. Nästa dag skulle vi ju flyga hem och innan vi klev på hade jag bara ätit två kex på mer än ett dygn. Men det gick bra. Johan hämtade oss på Arlanda igår kväll för vi skulle sova hos dem i Uppsala. På den natten blev David magsjuk! Så det blev jag som fick köra den långa vägen tillbaka till Kalmar, så långt har jag aldrig kört innan. Till råga på allt började bilen låta konstigt när det bara var fyra mil kvar, vi tror det är avgasröret som gått sönder!

David är fortfarande spak men börjar pigga på sig. Bilen får vi kolla på mer i dagsljus. Själv är jag trött nu och ska nog försöka sova snart. Jobbet väntar imorgon och sen är det bara att packa om för att åka till Dalarna över helgen.

Etiketter:

3 Comments:

At 20:43, Anonymous Anonym said...

Ses på fredag !! :D

 
At 20:59, Blogger Johanna said...

Välkommen hem! Vi ses på lördag.

 
At 20:58, Anonymous Anonym said...

hej Anna hopas du mår bättre nu7. Jonas har varit hemma i Borlänge hela veckan synd att ni ej har träffas ni kusiner kommer allt bort ifrån varandra det är jätte jätte synd tycker jag KRAM faster christina

 

Skicka en kommentar

<< Home