torsdag, mars 29, 2007

Reserapport 3

Torsdag kvall och var sista kvall pa Ko Samui. Det kanns spannande att aka vidare till nasta stalle vilket blir Phuket. Vi hade ju tankt pa Hua Hin istallet men det kandes inte sa kul langre. Dock kommer vi att flyga dit sa idag och igar tog vi det lugnt for att spara pengar. Idag var vi till en annan strand pa on, Mae Nam. Dar var det valdigt vackert och tyst, bara vagskvalp och en och annan tysk. Vi intog en sval lunch pa ett guest house och badade, superharligt!

Nu ska vi titta pa matchen Sverige-Nordirland som gar i repris idag. Men forst maste jag uppdatera mig om vad som hander i Lets dance... Det kommer nog inga bilder forresten, verkar krangligt att fa upp dem i bloggen.

Etiketter:

2 Comments:

At 00:19, Anonymous Anonym said...

Hej Anna - Karin, Peter Nygren - Sanjuanello (Sanjuanello numer när jag är gift), tänkte bara informera dig om att Martin och Cecilia vann. Ha det fruktansvärt skönt och härligt nu i tropikerna, nyförlovade och allt, man baxnar alltså... By the way hustrun Rebecca hälsar och säger liksom jag grattis, främst till David för hans goda smak. Kram från en av Stockholms södra förorter nära Kungens kurva. Rebecca ligger här brdvid och gnyr att det är så jobbigt att andas som gravid och kan inte den där ungen komma snart... *ler*

KRAM Peter och Rebecca

 
At 19:35, Anonymous Anonym said...

Grattis grattis Anna och David (du vet ATT FASTER kalla dig så i alla år) Jag har wkrivits i flera dagar hoppasvi kommer fram nu då Hälsningar från hela famlijen Sundberg från Borlänge

 

Skicka en kommentar

<< Home