fredag, mars 23, 2007

Rapport fran Thailand

Haromdagen funkade inte Blogger men vissa av er fick mail istallet. Sa har skrev jag:

Just nu sitter jag i lobbyn pa vart hotell har i Bangkok. Strax ska vi ta nattbuss till Ko Samui. Bangkok ar stort och varmt. Hittils har vi varit pa tempelomrpdet dar vi sett Grand palace, Emerald buddha, liggande buddhan m.m Igar var vi pa klassiska Kao San Road och nattmarknad pa Silom Road. David later sy upp en kostym och jag har ocksa shoppat lite. Maten ar god, vi passade aven pa idag att ata pa Hard Rock cafe, var vana trogen.

Just nu ar vi pa on Ko Samui. Nattbussen var helt OK. Vi tog minibuss till vart hotell och den stannade forst pa ett ruffigt stalle men det var som tur var inte vi som skulle bo dar. Vi fick jattefint boende! Pa den storsta stranden Chaweng i en mysig bungalow. Nara shoppinggatan och bargata men anda avskilt och nara strand. Nu ska vi ga ner till stranden och ata pa nagon restaurang dar. KRAM fran oss bada.

Forresten, jag har fatt ett kusinbarn, en liten pojke. Det ar Simon och Lovisa som fatt barn. Men han ar inte med pa webbisar an sa jag kan inte lanka... Grattis iallafall!

Etiketter:

1 Comments:

At 17:19, Anonymous Anonym said...

Nu finns bild på Ltdalarna.se! och även på min blogg, han är så sööt! Faster är stolt :D hoppas ni har det bra där borta! kramar

 

Skicka en kommentar

<< Home