fredag, februari 09, 2007

Allmänna tankar- UPPDATERAD

Fredag=sista dagen på denna veckan. Andra dagen också, veckan blev väldigt kort. Sista dagen med Team 1. Det känns spännande men nervöst inför nästa vecka.

Ikväll är det näst sista avsnittet någonsin av den bästa serien, Vita Huset. Jag och David ska ut och äta ikväll, (för jag råkade boka in ett möte på Alla Hjärtans dag...) men vi måste vara hemma till 22.30 för då börjar det på SVT.

Vi orkade knappt titta på Vita Huset, så mätta var vi efter all den goda maten på Stekhuset. Grymt goda kötträtter och förrätter. Efterrätter med för den delen men det orkade vi inte, den tar vi ikväll framför Melodifestivalen istället- chips och dip.

Lasse Brandeby ska ut från Let´s Dance tycker jag. Kommer inte kunna se programmet ikväll men hoppas för guds skull att svenska folket tar sitt förnuft till fånga och inte röstar på honom.

Jo , jag hann se en del. Och han åkte inte ut. Efter programmet gratulerade han Patrick E för att han åkte ut, alltså vill han själv inte vara med mer. Släpp Lasse fri!

Jag ser verkligen fram emot imorgon! Då ska jag till Boda Borg i Karlskrona. Det är som typ Fångarna på fortet fast hela laget är inne i cellerna samtidigt. Det är David och Daniels julklapp till sina syskon så vi blir totalt sju stycken, två lag. Bilder kommer nog.

1 Comments:

At 19:02, Blogger Frida said...

Stort grattis till nya jobbet! Kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home