söndag, januari 28, 2007

Gnäll-blogg

Jobb, jobb, städa, laga mat, vara på klubben, jobb, vara på klubben, kvällsjobb, träning, jobb

Det är vad mitt liv kretsar kring just nu känns det som. Och det är trist! Jag har ju inte pratat med någon på hur länge som helst. Jag vill ligga i soffan och prata med mina vänner och familj. Höra telefonen ringa. Inte vara på jobbet eller klubben 58 timmar om dygnet. Jag vill åka till Borlänge och åka skidor. Jag vill ha folk på besök eller åka till dem. Jag vill gnälla.

Och nu något helt annat. Igår hände det en konstig grej. Jag och David pratade om vi skulle köpa kinesisk hämtmat eller inte på vägen hem från jobbet. Strax efteråt bläddrade jag igenom bloggen och gissa vad vi åt igår för exakt ett år sen? Jo, kinesisk hämtmat! Och grejen är att jan-06 var senaste gången vi åt mat från det stället. Ett år ingenting och sen exakt samma dag som förra året blir vi sugna igen... Spooky.

3 Comments:

At 19:25, Blogger Johanna said...

Det är trist när man inte hinner med något annat än det man måste... Då har man rätt att gnälla. Hoppas att det lugnar ner sig snart så att du hinner ligga på soffan och slappa!

Idag har jag skaffat en ny blogg. Den gamla gick det inte att lägga in några inlägg på; Frida försökte hjälpa mig idag. Så nu är det tredje bloggen gilt! ;-)

Adressen till den nya bloggen är: http://johannasvarld77.blogspot.com

 
At 22:58, Blogger Frida said...

man måste få gnälla ibland! kan vara rätt skönt faktiskt!

 
At 00:16, Blogger .:Klara:. said...

Förstår känslan precis... det därmed jobb, jobb, mera jobb, lite städning, ännu mer jobb... är där jag också just nu... ja de senaste månaderna faktiskt. Du får ju iaf snart njuta av ljuva dagar i Thailand tillsammans med D... era lyckostar!

 

Skicka en kommentar

<< Home