måndag, februari 05, 2007

Klipp dig och skaffa ett jobb...

... är det visst ett känt citat som lyder. Och just det var vad jag gjorde i fredags!

Det nya jobbet är på samma ställe men på en annan avdelning, Säljsupporten. Vi svarar på återförsäljarnas direktlinje och gör bl.a manuella bedömningar på kreditvänlighet, reggar och omreggar avtal samt annat pyssel. Vet inte riktigt alla uppgifter ännu men jag börjar upplärningen nästa måndag och det ska bli spännande. Jag sökte jobbet för att jag vill ha omväxling och inte stagnera på ett ställe. Lönen blir densamma, synd nog för det är ju aldrig fel med mer pengar i plånboken. :) Det känns nervöst, hoppas jag kommer att trivas.

Den nya frisyren är ungefär som den gamla, samma längd och uppklippt i "flikar". MEN jag har lugg nu. Det har jag inte haft på flera år och det var inte riktigt meningen heller men vips hade frisören klippt till. Men jag tycker det blev bra.

1 Comments:

At 20:47, Blogger .:Klara:. said...

Har hunnit tjuvkika på dig och din nya frisyr. Du passar jättebra i lugg och är kanonfin i den frisyren!

 

Skicka en kommentar

<< Home