onsdag, januari 31, 2007

Glad-blogg

Idag känns allt mycket bättre!

Jag var ledig igår så jag passade på att shoppa lite, och det piggar ju alltid upp. Och idag ska jag på inte mindre än två arbetsintervjuer. Först för en tjänst på samma arbetsplats som nu, men med andra arbetsuppgifter. Och i eftermiddag för en tjänst som informatör. Jag är inte helt säker på att jag vill ha jobbet, men då de kontaktade mig så måste man ju gå dit och kolla läget. Då jag var arbetslös hösten-06 la jag in mitt CV på Manpower och nu, helt out of the blue, ringer de och vill träffa mig för detta jobbet, smickrande! Sen har även Musikteatereleverna hört av sig och vill ha ytterligare en lektion i Lindy Hop, vilket jag såklart ställer upp. Och ikväll ska jag på 30-års"kalas, min svägerska fyller år.

Så, idag är det en glad-blogg istället. :D