tisdag, september 26, 2006

UTMANING!

4 arbeten jag haft
- hotellreceptionist
- telefonintervjuare på SIFO
- brödplockare
- biljettbokare

4 städer jag bott i
- Borlänge
- Kalmar
- Leeuwarden, Holland
- Malung

4 tv-serier jag gärna ser
- Gilmore Girls
- Du är vad du äter
- Nyheterna
- Repriserna av Vänner

4 ställen jag vill åka till
- Thailand
- Sydafrika
- Rom
- Kungsleden

4 sidor jag besöker dagligen:
- Aftonbladet
- Spinnrockarna.se
- Fridas blogg
- Johannas blogg

4 ställen där jag trivs:
- vid havet
- i skogen
- i soffan
- på dansgolvet

4 saker i mitt kylskåp just nu:
- ost
- Coca-cola (till David)
- blåbärssoppa
- gurka

4 saker i min handväska just nu:
- plånbok/mobil/nycklar
- lipgloss
- inköpslistor
- matlådor

4 som jag vill ska anta utmaningen:
- Frida
- Johanna
- Karin
- Mamma