söndag, mars 26, 2006

Nytt jobb!

Goda nyheter. Jag har fått ett nytt jobb. Det börjar imorgon måndag. Anledningen till att jag inte berättat det tidigare var att jag inte själv visste det förrän de ringde i fredags kl. 14. Snacka om kort framförhållning. Kul ska det bli iaf, lite pirrigt inför i morgon då internutbildningen startar.
Det var oxå ganska gruvsamt att ringa till gamla jobbet och säga att man inte kommer. Men de förstod, vilket var väldigt skönt.

Annars har jag varit väldigt rastlös idag och igår. Har för mkt tid, för många timmar att fylla. Har för lite hobbies och roligheter planerade. Sommaren är blank som en spegel. Alla som vill är välkomna hit, snart har vi ett gästrum.

/anna-karin

1 Comments:

At 18:32, Blogger Frida said...

GRATTIS! Vad kul! Vill veta mer! Kanske hinner ringa en sväng ikväll, sen åker jag till Gran Canaria imorgon.

 

Skicka en kommentar

<< Home