måndag, mars 20, 2006

Ännu mera snö

Jag kan meddela att idag 2o mars 21.00 när jag cyklade hem från ett möte snöade det i Kalmar! Normalt ska det vara vår då upp till Uppsala ungefär. Snälla snö smält, jag blir tokig om jag måste vara hemma länge till, jag vill jobba!

Dagens positiva händelse: Styrelsemöte i Klubben. Fick igenom ett par förslag.

Dagens fundering: Är jag den enda som inte äger ett par panelgardiner? Letar men hittar inga snygga.

Dagens tips: Hade tänkt länka till en artikel där min kompis Johanna medverkar och "talar ut" om krogdiskriminering men hittar den inte på DD´s hemsida. Och varför? Det kostar att få leta i arkivet.. Småsnålt tycker jag. Bra jobbat iaf Johanna! (mamma hade läst artikeln så hon refererade innehållet.)

/anna-karin

1 Comments:

At 21:37, Blogger Johanna said...

Jäkla snö! Jag håller tummarna för att den smälter bort så du får börja jobba snart!

Till din tröst så äger inte jag heller ett par panelgardiner. Jag tycker det är snyggt men vet inte om det passar mig. Man ska ju ha en snygg gardinstång om det ska bli bra också.

Vad kul att din mamma läste artikeln. Jag tänkte skriva om den på bloggen, men som du vet har den inte fungerat på ett tag... (ska kanske öppna en ny helt enkelt). Jag har dock sparat artikeln i datorn och kan maila den till dig så att du kan läsa den i sin helhet.

 

Skicka en kommentar

<< Home