lördag, mars 25, 2006

God våffeldag!

eller heter det Glad Våffeldag? Ja hur som helst så är det våfflor som gäller idag. Vi hade en riktig våffelbufée. Man kunde antingen välja en matig våffla med mozarella, tomat, rödlök och basilika. Eller en efterrättvåffla med sylt och grädde. Mums, gott!

Venezuelaresenären har kommit hem nu. Det var jättekul att se på korten och höra om resan. Att resa är utvecklande även för de som inte reser. Vilket för mig in på teorin att om att fler reste skulle vi ha mindre krig i världen. En kultur man känner till är inte farlig längre. Själv planerar jag besöka det väldigt annorlunda landet ;) Tyskland i sommar, boende är fixat av min käre bror! Och sen kanske jag åker till det exotiska landet Öland...

Ikväll ger jag programmet Högsta domstolen en chans, tror det kan vara bra.

/anna-karin