måndag, augusti 27, 2007

NY BLOGGADRESS

www.metrobloggen.se/annakarinsanalyser

Tack Blogger för denna tid. Du hade dina fördelar ska du veta, annars hade jag inte tvekat över flytten. Hos dig kan man sätta labels på inläggen och lägga in egen kod, vilket inte går på Metrobloggen. Findus kan alltså inte följa med, det är trist tycker jag. Men jag får väl gå in här och leka med honom. Vet du att man kan snurra huvudet på honom runt runt när man för musen över bilden?

Alla foton och arkivet kommer finnas kvar här, för dem som vill ta sig en titt!

Min nya blogg kommer att handla om mig den också, om min vardag, mina tankar och annat värdefullt vetande. Välkommen dit!

1 Comments:

At 22:54, Anonymous Anonym said...

Hej Anna-Karin!
Råkade hitta din blogg när jag slog på (inte bokstavligen :-) )Margit Söderholm. Jag kommenterade ditt inlägg (din krönika) om hennes böcker som du tydligen har 7 stycken av.
Läser just nu den underbara Driver dagg faller regn.
Hur hitta inlägget??
M v h Mohikanen.

 

Skicka en kommentar

<< Home