fredag, maj 11, 2007

Filmtips

Sommaren närmar sig. Jag har börjat planera vad jag ska hitta på och helt klart kommer det bli en del biobesök. När jag läste Filmguiden i samband att vi såg Spiderman nyligen insåg jag vad många roliga filmer som kommer, och vill passa på att tipsa er om dem. De filmer jag planerar att se har premiärer följande datum:

23/5 Pirates of the Caribbean 3
8/6 Oceans 13
13/7 Harry Potter och Fenixorden
27/7 Simpsons the movie
31/8 Shrek 3

(Mer information om filmerna finns på www.moviezine.se)

Harry Potter-filmerna har jag sett allihop och just nu håller jag på att läsa sjätte Harry Potter-boken, Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag köpte den från Adlibris, en internetbokhandel jag verkligen kan rekommendera. Htttade in dit när jag skulle köpa böcker om plantering (fast det hittade jag ingen, det blev HP-boken istället...) Man kan även förboka böcker så jag har redan bokat den sista HP-boken i serien! Och så funderar jag på senaste boken av Marian Keyes, hon är också en av mina favoritförfattare.

2 Comments:

At 11:57, Anonymous Anonym said...

Jag tycker också att det är svårt att hitta böckern man vill ha på Adlibris. Men jag hittade en bra sida med trädgårdsböcker på Bokus:

http://www.bokus.com/cgi-bin/P_campaign_show.cgi?c_id=22084

 
At 09:21, Blogger annakarin said...

tack för tipset. ska kolla upp det men vi fick bra broschyrer på Blomsterlandet också, informativa och lättförståeliga.

 

Skicka en kommentar

<< Home