måndag, april 16, 2007

Fler bilder från festen

Ett enda ord beskriver hur jag känner mig nu: TRÖTT. Intensiva tre veckor i Thailand följdes av intensiv helg i Borlänge med Fridas 30-årsfest. På vägen hem var det signalfel i Norrköping så jag kom inte till Kalmar förrän halv ett i natt.

Annars har det varit en jättebra helg. Det var kul att se allas out-fits på festen, de flesta hade verkligen ansträngt sig. Missade dock att ta kort på Ann, Fridas mamma som hade en chockrosa klänning som var klart cool. Vi fick god mat och dryck på festen och sen blev det tävlingar och lite dans. Flera av Fridas släktingar höll jättebra tal och hennes gulliga morfar visade t.om diabilder från när hon var liten. Men av alla tal var Pontus det klart bästa, gud vad jag skrattade.


Musiktävling. Lag Fridas muppar var först att resa sig denna gång.

Fridas kompisar Ester och Frida från Mjölby och hennes bror David med flickvän Hanna.

Fridas kompis Annika ser tuff ut.

Fridas bror Jon med sambo Linn.

Delar ur "Ornäsgänget", Annika och Ann-Charlotte

Johanna gör, ja vadå? Sjunger passionerat tror jag.