fredag, juli 21, 2006

Klädångesten borta

Har fått bukt med klädångesten någotsånär. Med nya skor och ny BH blev klänningen ganska bra. Koftan och blusen får dock gå tillbaka. Men blir det regn eller blåst är jag körd iaf, får väl gå i jeans isåfall... Håll tummarna!

Jag vaknade till ordentligt här på morgonen. Trodde jag lämnat mobilen, min nya V600 på jobbet men när jag kom dit fanns den inte där! Ringde David, som tur var redan uppe (kl sju-gissa vart han ska?) och han fick leta igenom lägenheten. Och han hittade den- puuh.*lättad*

Drar till Uppsala idag och sen vidare till Bålsta imorgon och sen Borlänge och så Kalmar igen. Ledig tre dagar. David kunde inte följa med, hoppas ingen släkting tar illa upp. Kommer sakna honom jättemycket på bröllopet, det är ju så romantiskt och då vill man ju vara med sin älskling!

Hoppas det är trevliga folk på bröllopet så det inte blir stelt. Jag tyckte min familj skulle ordna ett spex så vi iallafall drar vårt strå till stacken men de andra ville inte, för mkt krångel. Hoppas inte alla tänker så på mitt bröllop! Vill att det ska vara en riktig folkfest med spex, god mat och högt i tak.