fredag, januari 27, 2006

Fredagsmys

I dag är det fredag och eftersom jag varit upptagen av telefonjour de senaste fredagarna passade jag och sambon på att äta ihop ikväll, kinesisk hämtmat. Supergott och är nu supermätt.

Dagens utmaning är avklarad, lära mina kurskollegor dansa Lindy Hop. Ja de fick en 90-minuters lektion så vi hann ju bara med grunderna. Alla var nybörjare så jag är väldigt nöjd med deras prestationer och hoppas jag inspirerat någon. Tyvärr trodde inte alla på sig själva och la av efter halva tiden. Jag som sett många andra nybörjare vet att de som jag dansade med idag var precis på samma nivå som mina tidigare danselever. Tro att ni är duktiga när jag säger det, kämpa på!

Kvällens utmaning: Bära däck, ner med Alfans i källaren och upp med BMW´s.

Morgondagens positiva händelse: dopet av Martin Ludvig.

Dagens fundering: hur ska jag kunna se på tre program samtidigt nu vid åtta? Riket, Let´s Dance och en Bond-film...

/anna-karin

1 Comments:

At 08:48, Blogger Vi på Kantarellen said...

Lite känningar i vadera har jag allt idag.

 

Skicka en kommentar

<< Home