söndag, maj 13, 2007

Tråkigt...

.. är vad jag har här på jobbet just nu. Så för att muntra upp mig ska jag lista allt positivit som hänt idag:
  • sett en "galning" som skulle i och bada
  • ser solen genom fönstret
  • pratat med trevliga återförsäljare
  • kommit en bit i planeringen av min födelsedag
  • läst roliga serier på Svenska Dagbladet
  • läst intressanta bloggar på amelia.se
  • skickat iväg en present
  • läst vad "alla" tyckte om ESC på aftonbladet.se (själv tycker jag en bra låt vann men The Arks uppträdande var dåligt)
  • går hem om tio minuter

2 Comments:

At 16:20, Blogger Frida said...

Vad gör du på jobbet egentligen? Bara nöjen? ;)

 
At 15:16, Blogger annakarin said...

Ja det kan man ju tro! Nej jag sitter och tar emot inkommande samtal. Och kommer det inte in några samtal så har man inget att göra. Det har vi ju dock för det mesta och det finns alltid mycket administrationsärenden. På söndagar är det dock inte många butiker öppna därav en del dötid. Och surfa blir faktiskt tråkigt i längden. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home