måndag, december 18, 2006

Vad finns i lucka 10?

JULKALENDERN DEL 18 av 24
Jag hade tänkt att dagens lucka skulle bestå av bilder från gårdagens adventsfika. Davids mamma Tuula och hennes sambo Sven-Olof, Davids bror Daniel med fru och barn kom över på fika och vi bjöd på musslor, katter och småkakor. Men jag tog aldrig några bilder, synd nog. Då hade ni fått se Martin, 15 månader, som gillade vår gran och helst ville riva ner alla kulor hela tiden. Albin, 3,5 fick smaka glögg för första gången och gillade det jättemycket. Han ville jag skulle läsa bok för honom men det finns ju inga barnböcker hos oss så han hoppade lite i vår säng istället...

Idag på jobbet hade vi gruppmöte med teamet och då julfikade vi och bytte julklappar. Jag fick en ask ischoklad. Kul initiativ.

Det är inte bara jag som har julkalender, på giviktkoll.se hittade jag denna. Det som fanns i lucka 16 lät gott, men jag känner inte för att prova det som gömde sig i 10:an. Skulle ni?

Etiketter: