söndag, december 17, 2006

Tredje advent

JULKALENDERN DEL 17 AV 24
Kolla, idag har adventsljusstaken 3 ljus tända!

Alltså en vecka kvar till jul. Jag har nog fixat det mesta tror jag.
Julklappar JA
Julpynt JA
Bakat kakor JA
Städat JA

Bara relaxa och dricka glögg i en vecka nu alltså.;) I fredags skulle jag fixa sista klapparna och det var en pärs att hitta parkeringsplats kan jag säga. Snurrade runt hela Kvarnholmen och förundrade mig över hur folk parkerar egentligen, innan jag slut hittade en plats. Och då var jag så glad för det att jag glömde lägga i pengar i parkeringsautomaten! Det insåg jag inte förrän jag var på väg tillbaka till bilen ett par timmar senare. Snacka om panik innan jag kunde se om jag fått böter eller ej. (Det hade jag inte, puh.)

Till sist: en solskenshistoria.

Etiketter:

1 Comments:

At 09:34, Blogger Johanna said...

Åh, vad skönt för dig att du är klar med allt! Själv känner jag tvånget att storstäda på riktigt; igår var jag faktiskt duktig och gjorde ren kylen och spis/ugn (drog t.o.m. fram spisen och gjorde rent bakom och på sidorna!). Idag har jag tänkt torka skåpsluckor och kanske t.o.m. i skåp om jag orkar. Får se om jag orkar ta fönstrena i veckan, annars får vi lov att ha skitiga fönster i jul, tur att det blir mörkt tidigt så man inte ser hur skitiga de är! ;)

 

Skicka en kommentar

<< Home