torsdag, december 07, 2006

Julkalender presenterar:JULSHOW

JULKALENDERN DEL 7 AV 24

I tisdags kväll var jag på mitt första bjud-julbord. Det var min klubb, DK Spinnrockarna, som bjöd alla funktionärer på julbord med julshow. Det var fantastiskt trevligt och väldigt god mat!

Det kalla julbordet, bilden togs när det mesta dukats bort så det var mycket mycket mer, och så fanns det småvarmt och ett efterrättsbord. Jag blir hungrig igen när jag ser bildern ;)

Totalt var vi 57 stycken, på bilden Lindy-ledarna Maria och Ola samt en ungdomsledare, Pia.

Jag och Anna. Jag har på mig mitt nya halsband i tennslöjd, ett marknadsfynd.

Efter mat blev det show. Ett inslag var en paketinslagartävling där fyra från publiken deltog. Och de två grabbarna på bilden, Magnus tv och Andreas th, är ledare i klubben så det blev hejarop när de blev uppdragna på scenen.

Anna Book var stora stjärnan i showen, här sjunger hon ABC.

Etiketter: